En kväll på Öja!

Jag ville egentligen inte följa med från början... Jag är så negativ...
Men Jessica pusha mig att följa med och tur var väl det!
Det var länge sen jag skratta så mycket!
Inte bara över att det finns en "inne-låt" där refängen går:
"Alla som inte dansar är våldtäksmän!"

WHAT?!
det finns mycket jag inte förstår men detta tog nästan priset...

jaja... skaka rumpan gjorde vi hela natten i alla fall!
Fredrik gjorde goda försök men misslyckades mesta tiden... Dock är han bra på att värma en när man fryser som en liten gnu... eller när man står i den förbannade kön till jackorna!
Folk trängdes som om dom aldrig fått mat förut!
Herre gud!
Så det tog oss 1½ timme att få tag på våra jackor...

Men jag hade superkul vilket fall som helst!
så det får vi ju nästan göra om... heller hur Jessica?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0