Fallen Engel!

Det var Billy och jag som satt o språnade på kommande fotostunder som vi skulle ha.
Hur vi skulle göra och så vidare. Så kom jag på att jag hade ett par änglavingar liggande hemma som vi kunde ha nytta utav. Så det hela började med att vi skulle göra en ängel.
Vi fick tag i Billys lillasyster Frida, som fick stå modell. Den flickan är ju sååå liten och oskyldig! Det ser i alla fall ut som det på bild åtminstånne...
Så in i fotostudion en kall dag... tack gode Gud för värmeelement! stackars Frida, dom inte hade lika mycket kläder på som alla vi andra, frös nästan näsan av sig.
Men ängeln dog också i slutet... ganska sorligt. Men det finns ju inget roligare än att göra blåmärken!

Men korten blev super bra!
Jag hade med min spegelbitar som jag hade tagit när jag skulle kassera en gammal discoboll. Så varför inte spara på speglarna?
Så dom fick också vara med och det blev en skitcool effekt över det.

Här är bilderna från våra mästerverk!

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0