Gone with the sin.

Jag har hans djupa stämma i mitt huvud. Gud vad vackert det är!
Jag hade varit så lycklig om jag hade mött honom under en mistel! ojoj...
Men Gone with the sin är så enkel men så vacker. Precis som Ville... enkelt men ack så vacker!

En annan låt som jag fastnat för är Lillasysters version av Umbrella. Att något så gräsligt kan bli så bra!
"Kom igen katten, det svänger ju!"

Men igår stod jag och julbakade hela dagen! Jag förvånar mig själv i mellanåt hur ambisörs man kan vara!
Så det blev:
Rischoklad
Chokladdoppade apelsiner
Pepparkakor
Choklad praliner med vit och mörk choklad.
Mintchoklad doppade hasselnötter

Som ni kanske märker så ska det innehålla choklad annars är det inte roligt! haha!
Jag gjorde även apelsiner med nejlikor i röda snören, och hängde upp i hemmet. Det luktar underbart!
Men någon annan  dag får det blir knäck och lussebullar. Det hans inte med.
Plsu att jag ska göra chokladdrömmar!

Choklad choklad choklad!
HURRA!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0