Metalkängorna till skolan!

Hur ska det gå?!
Jag ska för första gången visa mitt riktiga jag när jag går till skolan, och jag är faktiskt lite nervös...!
Det är svarta tajta byxor, svart linne och en munktröja med en stor dödskalle på och svarta kängor upp till knäna.
Jag har precis färgat håret så som det ska vara: Blodrött!
Det är något som mina klasskamrater inte heller har sett förut, i med jag inte har haft möjlighet att färga det under hösten. Jag har liksom hållt en ganska låg profil... Med blåa jeans och gråa tröjor + converse eller stövlar.
Lite försiktigt. Men jag saknar verkligen the old days so I'm back in black...!
Och det känns inte som om det är något jätteovanligt att en tjej i min ålder klär sig annorlunda heller?!
Det ser man ju varje dag på stadens gator!
Kommer bara ihåg hur det var i skolan... Det var fan inte nådigt!
Svart militärbyxor i kängorna, patronbälte runt höfterna och svat tajt t-skirt med något tryck. Svart rock ner till knäna med hänganordning på ryggen och långt svart/blått hår!
Det kunde man inte tro! ojoj... minnen....!

Får mig att tänka på när jag och Jessica skulle klä ut oss till RIKTIGA estetare på studentbrännbollen i 3:an...
SÅ här var resulatet:


Kommentarer
Postat av: Jessica

Fy fan va HETA vi var då! =P Haha..

2007-12-11 @ 12:31:42
URL: http://lilllili.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0