MVG- Barn +- bryn!

Det är vad philip kallar mig var dag numera!
Jag fick nämligen MVG på mitt teoretiska prov i sminkteknik, vilket utgör cirka 50% av slutbetyget.
Och det säger ju en del!
Jag har stora chanser att få det högre betyget och det känns så skönt. men det värsta just nu är ju att varva ner och ta det lugnt,för då kommer jag aldrig klara det!
Det var nämligen mitt största hot, att jag skulle få blackout och inte komma ihåg ett dugg! 
Men jag hoppas på det bästa!

Jag blev förresten tvångsnoppad igår av min lärare!
En ganska ny upplevelse måste jag ju medge... Men inte behaglig för det!
Nä dom har tjatat på mig ända sen vi började skolan att jag var den sista på jorden som aldrig har noppat brynen. 
Dock jag har tyckt att det inte riktigt har behövts, för mina original bryn var inte så hemska för att vara 20 års frihet liksom... Men dom tyckte att det var dax att jag såg lite mer vuxen och kvinnlig ut, så de satte mig i en stol och började noppa. Det tog cirka 15minuter för dem att få bort allt om inte hörde dit!
Men nu är dom supersnygga! Dock vet jag inte om jag är kvinna nog att fortsätta noppa dem själv efter det här...!
Det gör fan ont! kom inte och säg nått annat!
Men så tycker "vissa" (nämner inga namn...) att jag borde inte säga nått med tanke på vart jag har satt mina piercingar... och att det borde gjort mer ont än detta!
Men ack så fel ni har! För att piercing gör ont EN gång... möjligen VÄLIDGT ont men bara EN gång.
Noppa brynen är som att pierca öronen 35ggr i sträck! Och inte ens jag har det!
Men nu ska jag inte klaga... För visst blev jag fin....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0