Slutfotografering!

Jaa... nu är den skräckinjagande slutfotograferingen över!
Jag kan andas lugnt och stilla...
Och jag har fruktansvärd träningsverk i benen!

Det var i lördags då allt skulle bli perfekt! Allt skulle göras ordentligt och inga misstag!
det sätter ju liiite press på en själv om man säger så...!
Jag skulle, på 10 timmar, sminka 4st olika sminkningar på 3st olika modeller. Och alla skulle fotas av en fotograf som kom till skolan. Så det gällde att ha hjärnan med sig hela dagen!
Vi proppa oss fulla med socker från godis och diverse... Annars hade jag aldrig orkat!

Men det blev supervackert! Jag blev jättenöjd med bilderna. För fotografen, Jesper Berg, var jättelätt att arbeta med och han förstod vad jag var ute efter. Och han uppfattade nog att jag visste hur det fungerade!
Jag har liksom varit med i leken innan... om man säger så! hehe!

Men nu är det över och jag är lycklig.
Dock måste jag börja tänka på de 5st tentor jag ska göra innan jag slutar!
Vilket är om bara 3 veckor!
Helt galet vad tiden har gått fort.
Det tråkiga är att jag får inte bilderna förrän om 3 veckor, alltså den dagen vi slutar!
Hur ska jag kunna hålla mig så länge? Jag kommer bli galen innan dess!

Men jag kommer lägga upp bilderna så fort jag själv har sett dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0