Maskerad fest!

I med jag och mina vänner missade Halloween så ordnade vi en maskeradfest en vecka för sent.
Det är lite roligare med maskerad för då kan man ju klä sig som man vill!
Det blir lätt enformigt med häxor och scream-masker... Men på vår fest var där allt från änglar till demoner!
Vacker kombination faktiskt.

Vi var så seriösa att vi gjorde lite mat till våra gäster, spagetti med köttfärssås! Mums!
Det är så enkelt... men ack så gott!
Dock fick vi göra körrfärssås på 2kilo(!) köttfärs för Bobbo var så förbannat oklok att ha färsen stående framme i 2dygn efter vi gjord den... Vilket inne bär dirket express till slaskhinken!  
Som trodde jag var lite klok där och gjorde vid färsen 2dagar innan så jag skulle slippa stå och göra det innan gästerna kom... Men då får man kanske sätta den i kylen också...!
Då det blev att bita ihop och göra ny på festkvällen.

Men roligt hade vi!
Vi blev inte så många som jag hade hoppats på, men det är ju inte första gången folket sviker... Men inget gammalt gnabb ska förstöra en riktigt trevlig kväll!
Och smink blev det ju för hela slanten. Jonte, bobbo och inte minst jag själv hamnade under penseln den kvällen!

Plus vad som hände den kvällen stannar mellan monstrena!

Lite roliga bilder på alla mina små monster!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0