Modevisning på HIPP!

Jag springer på mina rosa fluffiga moln igen!

Det kommer vara en modevisning på Hipp här i malmö på fredag, och vår skola har blivit tillfrågade om vi vill ställa upp att sminka 25 modeller! Och det är ju ingen tvekan om saken!
Så det är 4st av mina lärare + 8st elever som ska sminka i 5 timmar(!) inför visningen!
Och jag är en av de utvalda! *hoppar högt*
Det är en sådann galen känsla! Allt känns som om det flyter på och att det inte finns några hinder i världen som kan stoppa mig!

Efter visningen kommer det vara mingelparty, där de 300 speciellt inbjudna gästerna kommer finnas, och då är det bara att sälja sig själv till tusen! För alla gästerna jobbar inom branchen, så alla möjligheter finns!

Det ska vara kostymmakaren på malmö stadsteater som ska göra kläderna, och en jättekänd frisör (som jag dock inte har hört talas om, jag är inte från stan...) som ska göra allt hår!

Det kommer bli så supercoolt för alla modeller kommer ha byggda porslinsnaglar och fransförlängningar + alla kläder kommer vara skräddarsydda efter dem!
Allt är på sådan hög nivå att det känns på riktigt!

Och jag känner mig säker för en gångs skull för jag har alla mina lärare där!
Ingenting kan gå fel nu!

"The world, here I come!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0