Saker rullar på...

Äntligen onsdag... nu är det bara resten av veckan kvar! woho!
Jag hade oturen (med en släng tur) att åka till kanal Lokal igen idag. Elin vågar inte gå dit själv i med det var hennes första gång, så jag fick följa med. Men jag tror vi löser det utmärkt. Det är skönt att ha någon som man kan fråga eller prata med. Ensam är oftast tråkigast...

Något som är ytterst positivt är att jag har fått kontakt med så måga tjejer som vill vara modeller och fotografer!
Så mina arbeten med skolan kommer bli klara och helt utmärkta!
Som tur är är det tjejer som fortfarande går på gymnasiet, så vet jag att i ystad (Där jag själv gick) har dom 2st jättefina fotostudior! Så dom kan ju bara ställa upp sig i kö, sen är det bara tuta och köra!
Det enda jag saknar just nu är 2st frisörer som hade kunnat tänka sig att sammarbeta med mig någon gång.
Det ska ju inte vara någon klippning utan mer hårstyling. Någon som förstår sig på hår! Känns som om jag själv inte gör det...
Är du frisör och känner dig manad att tänka dig arbeta med något projekt någon gång i framtiden så hör av dig!
Jag behöver dig!

Sen ska jag och Elin gå på studiobesök på yellowbird, som spelar in alla Wallander filmerna!
Det kan bli riktigt spännande! Man kanske träffar på någon kändis, vem vet!
Jag brukar ha sådan tur att springa in i någon annorlunda kändis!
För det glömde jag berätta att jag när jag var på Kanal Lokal senast så sminkade jag ju gästerna som kom, och det inte mindre än:
*Julius själv från Julius biljettservice
*Ander Andersson, MFF-spelare
*Ander Grahn, musiker från bandet The Clarks
*Lars Klint, krönikör från kvällsposten.

Det var väl inte illa för mitt första besök på TV!
Det kanske blir ännu bättre idag förhoppningsvis...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0