Kalas och prov!

Jag ska ha kalas!
För jag ska bli gammal...!

Det är så mycket att göra! och det hjälper inte att Philip kommer med sina inlägg som tex:
Kan vi inte ta en paus, eller kan vi inte göra nått annat?
Jag kommer ALDRIG bli färdig!
Känner verkligen uppmuntran från familjen också... Ringer mamma för att prata, (i med det var en vecka sen sist!)
Och det första hon säger är: Du har INTE gjort detta...detta...detta... bla bla bla... SUCK!
HEJ MAMMA! TREVLIGT ATT HÖRAS!
jaja.... men jag ska ju bli färdig.. snart! jag jobbar på det!

Sen bär det av till skolan! prov prov prov....
Nervös så jag höll på att svimma! such... Teoretiska prov är ingen fara, för man kan alltid ha "typ" rätt, men på ett praktiskt prov är det omöjligt!
Vi fick 1timme och 45minuter på oss att göra en Clean Beauty. Vilket egentligen är ganska lätt!
Men jag är klart, anser jag, efter en timme, så känns det som om jag glömt nått!
Man pillar och suddar och förbättrar, men till sist har jag ju förstört nått som var bra från början! suck...
Det gjorde ju inte saken bättre att när man kallar på Anne som ska göra bedömningen, så säger hon:
" Är du 100 på att du är klar? Gå och kolla en gång till så du är 150% på att du gjort allt rätt!"
Jahaa.... tillbaka till modellen. Sudda, dra och fyll på färg. Jo nu är jag klar! puhh...
Men jag tror det gick bra. Det enda som jag såg var skit var basen! ALLDELES för ljus! suck!
Sen när jag inte hade prov och fick göra en valfri sminkning så blev basen prefekt... jag blir så trött!

Men jag fick fina ord för min eyeliner! Den var snygg, rak och tunn! PERFEKT! =D
Så det gjorde mig lite glad iaf!
Håll tummarna för dagen prov!


Så här blev min andra valfria sminkning------->

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0