Partaj i lördags!

Måste ju berätta om mitt stora kalas i lördags!
Det var superkul!
Och det roligaste var att det fanns så mycket som kunde ha gjort mig ledsen... de människor som inte dök upp eller hörde av sig! Men detta sabbade inte mitt humör!

Det hölls tal (vilket inte trodde skulle hända!) Många goda överraskningar!
Massa god mat! (Detta får mig tänka på Edin som inte kunde få nog!)
Dricka i alla former och färger! (Jontes drink som var det sliskigaste av dem alla!)
Dansen höll på hela kvällen! ( Karin o Sofie var stammisar!)
Sången får vi ju inte glömma! sjunga det kan dom! plus att Phlip, Jonte, Hagman o Burken gjorde en egen sång för mig! det var det gulligaste jag hört...!

O just det! alla uppdragen!
Folk gjorde nästan alla sina uppdrag! Jag är imponerad!
Sandra kunde hålla sig ifrån att prata utlänska språk. (Dock hade hon en konversation med Philip på bordet..)
Edin gnäggade som en häst! (detta ska ha fortsatt även när han kom hem!)
Hagman vågade till sista ställa sig upp och säga: All makt åt Tengil! (Med Jontes hjälp så klart!)
Jesscia var super som fotograf! Dock har jag inte fått se bilderna än...!
Sofie försökte ge straffkommendering åt bordskamraterna, men dom löd inte henne!
Karin var en super toastmaster! Det gick undan mellan snapsarna!

Inte förrän kl.3 gick dom sista gästerna, och vi ramlade hem vid 4...
satte oss i soffan och hade lite efterfest fram till 5! Sen orkade vi inte mer!
Dagen efter spedenerade vi i soffan med film och rester från all mat som blev över!

Väldigt lyckat!
Och uppenbarligen hade gästerna lika roligt!
För dagen efter och resten av veckan har telefonsamtalen ramlat in om hur roligt de haft!
Jag blir så glad när jag tänker på det!

Men nu blir det inte fest förrän jag fyller 30...
Missa inte det!



ps. Bilder kommer vid ett senare tillfälle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0