Det var helgen det...

Jahaa.... Helgen är alltså officiellt över igen.
Fan av det ska gå fort.
Har suttit hela dagen och luskat på hur mitt 20års kalas ska bli... Massa att tänka på! ojoj...
Så kom mamma på att gästerna ska ju ha mat osså! fan va krävande det här är! suck...
En liten liten fattig student som jag...

Var en liten tur på stan igår, först liten förfest hos Simon och sen drog vi på PC.
Det ryktades att det skulle finnas liveband där, som skulle låta liiite bra iaf...!
Men ack... Musiken var ju inte riktigt vad vi hoppades på! Men till vår fördel så spelade dom bara två låtar sen gick dom hem.. :) Mohaha!
Men hör och häpna; jag blev bjuden på öl! jodå..det är sant!
Det var tobbe som tog sig friheten att köpa singha till mig. Han är inte helt ute och cyklar den killen...;)
Dock skrämde han mig rejällt när det kommer fram mer och mer vad han vet om mig! 
Killen har fan studerat mig på håll hur länge som helst... Och jag som är så förbannat uppmärksam har ju inte märkt av honom... *skäms*
Men supertrevlig var han iaf! Så nu ska jag inte glömma honom...:P
Och Janne svängde osså förbi en runda! Dock tog det 2min sen hade han hittat en blond liten sak med stora bröst och då var Janne upptagen! suck... män...

I alla fall så resumerar jag kvällen som lyckad... Inte illa alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0