Jag gjorde Ellen till kvinna!

Stackars lilla Ellen!
Hon fick bli utsatt för mig en kväll på skolan.
Först skulle vi sminka 40-tals krigsänka. Alltså en sån där fru till någon soldat som krigade i 2:a världskriget. Sånna man ser på film! de har bara en tjock eyeliner med vinge och orange/röda läppar och är helt bleka.
Detta passa inte Ellen riktigt, men hon hade inte mycket val!
Men jag hann med en sminkning till efter det, så då gjorde jag en snygg lite diskret kvällsmakeup på henne.
Och jag måste erkänna, hon såg ut som en riktig pingla!
Ellen blev officiellt en kvinna den kvällen! hihi!
Tänk vad lite smink kan göra! Lite rosa... Lite guld och en rejäl omgång med picetten på brynen!
Men Ellen blev oslagbar!

Så här snygg blev hon i sin kvällsmakeup! ---->

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0