Letar förbrillt i mörker!

Jo, nu börjar det dra ihop sig!
Vi ska börja ha modeller på skolan när vi sminkar.
(alltså inga modeller, utan vanliga personer som tycker det är roligt när någon annan sminkar dem.)

Men i alla fall... Nu syns det ju tydligt att jag har ytterst få tjejkompisar!?!
För alla andra i klassen har tjejkompisar som står på kö för att komma!
Men jag har ju, efter en vecka, använt alla mina resurser när det gäller tjejer! =/

Enligt läraren kunde vi ju ragga upp någon på stan... men det verkar ju som det fungerar...?!?!

Så känner du dig manad?! Så kontakta mig, så kommer jag inte kasta tusenlappar av utbildningpengar i sjön, bara för jag inte känner någon av det kvinliga könet!

Förbannat orättvist...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0