Oj, vilken dag!

Dagen var så lång så den kändes som en hel vecka! =)
Fast på ett positivt vis så klart... Jag hade iaf inte tråkigt en enda sekund. Dock ytterst kissnödig en tid...=/ men det är en annan historia.

Dagen började kl.8.30, då jag mer eller mindre sprang upp ur sängen!
Hade glömt hur väckarklockan hördes... Sen var det att göra sig i ordning och tvätta alla penslar till skolan, innan
kl. 9.30 knackar Jessica på dörren. Sen bär det av till Sjöbo! (Jippi, skånes metropol alltså!)
Packar in hennes katt i en bur, och kör henne till vetrinären i Dalby.
Stackars Berit (katten då) hade precis blivit kastrerad, och skulle ta bort bandage. Men Matte ville inte följa med in, Jessica är så förbannat kinkig med sår och blod, så jag fick gå med katten.
Men allt var fint, så vi packa in oss i bilen igen och körde kisen hem till säkerheten igen.

Sen drog vi till Malmö... Först till Biltema, för Jessica behövde ny ljuddämpare på bilen.
Jag har aldrig sett män titta så mycket i hela mitt liv! Två attraktiva flickor på Biltema och en gigantisk ljusdämpare! Rena uppståndelsen! Haha!
Sen hittade vi oss in i city och börja gräva oss egenom alla affärer!
Jessica ska ju ha kalas på lördag och det behövdes fest outfit! Men hon köpte mest allt hon kunde komma över! hihi!
Sen efter många långa timmar fick jag bege mig till skolan. Vi skulle ha prov!
Men det gick bra, vad jag vet! har ju inte fått svaren än, men det kändes väldigt ok! =)
Sen fick vi sminka lite vad vi ville. Det var Teres och jag som parade ihop oss! Och jag blev ytterst nöjd med vad jag skapade! Och dagen till ära gjorde jag min först "Perfekta mun" PERFEKT! 
Har ju gett mig på att göra en "perfekt mun" innan, men den har varit långt från perfekt...!
Men vilken adrenalinkick alltså! WOHO!

Men Teres var inte alls nöjd med hur hon såg ut... Så hon straffade mig genom att sminka mig som en polsk hora! Och sen blev det tajt med tiden, så jag var tvungen att springa till tåget, med sminket på!
Det var ju mindre kul... Var en del som inte kunde sluta titta.... pinsamt!

Så SNYGG blev Teres---->


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0