Saker jag vill göra innan jag dör...

Usch jag känner mig så gammal nu när 20årsdagen närmar sig med stormsteg!
så kommer sånna positiva tankar, så därför måste jag göra en lista på saker jag ska göra innan jag dör! :)

1. Resa till Disneyworld, Florida
2. Gå Advanced Prosthetic Make-up Program, på Joe Blansco school I Hollywood.
3. Skriva en bok
4. Skaffa en egen fotostudio.
5. Krama en giraff.
6. Kunna minst 35 siffror av Pi.
7. Skriva könikor i Kvällsposten.
8. Promenera Kinesiska muren.
9. Bli modell
10. Skriva klagobrev till JK Rowling angående sista Harry Potter boken.
11. Bli tecknare för Disney.
12. Klappa en val.
13. Köpa en helt NY bil.
14. Göra en egen höst/vinter kollektion, och få den uppsydd.
15. Åka till Nya Zeeland, besöka Hobbsala.
16. Uppfostra en tigerunge.
17. Gifta mig...

Men det är här tankarna vandrar iväg.... Tänk om man fått välja sin make?!
fast det finns ju en liten del att välja mellan, det skulle ju iofs blivit svårt...
Men här är några få:
Corey Taylor, Jack Sparrow, Ville Valo, Daniel Ratcliff, LL cool J, Josh Groban...
Det var i alla fall några av de män som står på min: Att-gifta-sig-med-lista! :D

Kommentarer
Postat av: Månz

Om jag ska vara helt ärlig så Ville Valo.. Den mannen är MUMMA!! iof inte hans senaste rehab period men nu ..yummi

2007-09-26 @ 08:53:19
URL: http://onkelmaanz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0