40 dagar kvar!

Tiden går så fort!
Nu är det bara 40 dagar kvar tills vi reser!
Jag längtar sååå mycket.

Det ska bli så härligt att få komma iväg.
Bara umgås med Philip och sola.

Dock ska vi ju inte glömma hur mycket shopping det ska bli!
Fick tillbaka mina skattepapper igår och det ser mycket lovande ut för en tjock resekassa.
Här ska det shoppas!
Det enda som jag dock behöver INNAN jag åker är ett par shorts.
Jag äger inga...
Det är lite sorligt.
Men jag ser ut som en kille i shorts!

Dock har jag inte haft så pass bra självförtroende att jag har haft särskilt korta shorts.
Utan det har varit modellen som slutar vid knäna.
Men i år ska jag köpa mig ett par riktiga shorts.
Jag ska visa ett par snygga ben i år!
Där med basta!

image141

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0