Afrodites under!

Jag och min kära väninnan Linn, ska dela ut flygblad för Afodites Under i Malmö idag.
Det är en erotikbutik som jag hat berättat om innan.
En av mina definitiva favoriter när det kommer till sådana sorters affärer.
Inget snusk, inget konstigt - Bara normalt och roligt!

Det är roligt att bara gå och kika bland alla hyllorna.
Det finns allt för varje smak och sinne.
Man hittar alltid någonting som man hade velat prova på!
Jag blir som en nyfiken 5åring i en godisaffär...
Tankar bara snurrar rundor när man ser alla former och färger på hyllorna.
- Hm... Undra hur man gör här då...?
Till sist tänds glödlampan med en ljudligt:
- Jahaaa....! (Och ett litet generet leende.)

Annars så ska jag hinna med att sminka 2 olika sällskap och vara på middag kl.19.00!
Det blir första grillningen detta året.
Det finns ju inget bättre än doften av årets första grillning.
Allt blir så sommrigt!
För vem vill inte ha sommaren nu.
Man vill kasta jackan och halsduken!
Hoppa i de små lätta sommarskorna och vandra iväg.
Gud va härligt.




Sommar!

image183
Copyright: Therese Ekstedt


Kommentarer
Postat av: Linn

Haha, du är för go! Det var kul att gå med dig!

2008-05-15 @ 07:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0