Cashmere Mafia.

När jag såg reklamen på TV rynka jag på näsan bara.
"- Suck... Ännu ett försök att göra en ny "sex and the city"-serie."
Dom har inte lyckats innan att få samma känsla eller drag till någon annan liknande serie.
Inte för mig i alla fall. Jag står fast vid Carrie & Co för alltid.

Men så råkade jag zappa förbi det en kväll och såg ett avsnitt.
Nu är jag fast.
Det var en väldigt bra serie.
Den liksom satte sig med en gång!
Det är ju ganska mycket sex and the city-tema på det hela.
Med 4 bästa vänner i L.A (Istället för N.Y)
Dock har dessa kvinnor kommit lite längre.
Istället för att börja följa dem från ruta 1 har dom redan hunnit med en del.
Tex att 3 av 4 har varit eller är gifta.
2 av 4 har barn(!).
Och alla har mycket mer fancy jobb än karaktärerna i Sex and the city.
Så på så vis hamnar dom i andra situationer och andra dilemman.
Dock så kommer ju alltid kläder,smink och sex med hela tiden.
Typ det som man, i grund och botten, är mest intresserad utav!
Det som chocka mig mest var ju att Lucy Lou inte spelar en raggata för en gångs skull!
Som vanligt är det "Den Rödhåriga" som får den vassa tungan och attityden.



Serien får definitvt 4 utav 5 för min del!

image155


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0