En dag i stan med Anders.

Jag har känt Anders väldigt länge men vi har aldrig gjort någonting när det är bara vi två.
Så det fick vi ju ändra på!
Vi bestämde att gå en sväng i stan. Kolla lite kläder, smink och ta en fika.
(Ni kanske undrar vad det är för kille som kollar smink och kläder med en tjej?
Han är inte bög men "Heterosexuell Bög" därimot. Himla skillnad!)

Handlade några nya ögonskuggor och lite annat smått och gott.
Vi gick på Snuggles. Där har jag inte varit på evigheter!
Brukar inte vara min grej... Men man får väl bryta lite trender antar jag...
Åt nyttigt. Inga kakor!
Sen gick vi hem till mig och titta lite på festbilder och skrattade åt gamla minnen.
Anders är väldigt mån om sitt utseende, så jag gav honom en liten makeover, och tog lite fina foton på honom.
Vilken kick han fick på självfötroende fronten!

Sen åkte vi och hämta Philip på jobb.
Åkte och handla mat inför kvällen.
Körde ner till Bobbo och laga den och sen titta vi på House!
En mycket bra dag.


  

image134


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0