Iron Maiden & Avenged Sevenfold!

Göteborg, here we come!

Nu ska trion på nya äventyr!

Det är så klart Philip, Jonte och jag som ska på en liten resa.
Alla tre har ett nytt favoritband som heter Avenged Sevenfold.
(Jag skrev om dem här för ett par månader sen.)
Och vi har fortfarande inte tröttnat ett dugg.

Så vi började kolla upp när de kom till Sverige så vi kunde få sem dem någon gång!
Då ser vi att dom spelar ju nu till sommaren, på Ullevi!
TOPPEN!
Fast det var något fel... Ett någorlunda litet band ska spela på Ullevi?
Något är lurt här...
När vi tittar  på Ticnet är dom förband till Iron Maiden!
Gud va roligt, då får vi se dom också...
Vi kommer ju vara dom enda som är där för förbandet!

Men jag har faktiskt aldrig sett Iron maiden, dock hört när mamma var i 8:e månaden med mig, och var på en Iron Maiden konsert. Undra på att man är skadad?

Och dom går väl snart i pension dom där gamla gubbarna, så varför inte passa på?
Det kommer bli askul!
En heldag i Göteborg och konsert på kvällen med underbara trion?
Fantastiskt!
Och vi ska som vanligt lyckas med att komma backstage med banden. Ska ju inte bryta en bra tradition heller!




Till Philips stora förtjusning inträffar detta dagen innan hans födelsedag!
Så vi får ju passa på att fira honom också...



image180

image181


Fullt ös!

Kommentarer
Postat av: rocketqueen

Ah, så nice!

Nu är intervjun uppe, Pret-ty.se är adressen! Ska jag lägga till några kontaktuppgifter för dig?

2008-04-25 @ 07:17:43
URL: http://rocketqueens.blogg.se
Postat av: inthemake

Hej, hittade dig via RQ :) jättebra intervju & väldigt fina sminkningar :)
Åh har sett Maiden 4 gånger live ;) Lika bra varje gång!! AS är kanon, hoppas ni får en kanondag i min hemstad :)

2008-04-25 @ 14:43:56
URL: http://inthemake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0