Jobb jobb och mera jobb...

De två senaste dagarna har varit hektiska... ren sagt skit.
Jag har jobbat skithårt och bara kommit hem och deckat i sängen.
Plus att det verkar som om min kollega inte vill jobba med mig mer.
Hon tycker inte vi "klaffar..."
Sånt kan göra mig så jävla förbannad!
Hur jävla svår kan det vara att bara prata med varandra?!
Sluta upp med allt skitsnack och PRATA!
Jag är ingen förbannad tankeläsare!

Men nu ska vi inte reta upp oss på sånt...
Lugn och fin... puhh...

Förhoppningsvis kickar dom inte mig för att hon inte kan prata med mig.
Håller tummarna.

Ikväll blir det väl att laga mat hos Bobbo med Philip och Anders.
Vi har redan bokat bastun... Det ska bli en helkväll!
Bara ta dte lugnt och mysa.

Måste hinna byta däck på bilen också... suck...
Jag är i alla fall stolt för att jag är en av de, uppenbarligen, få tjejer som kan byta däck på sin bil.
Det är ju inte något sluttest i fysik precis... Jag får känna mig lite duktig i dag i alla fall.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0