Konst eller konstigt?

Nu när jag legat mycket hemma, i och med jag varit sjuk, så har jag börjat skissa en del igen.
Något som jag inte hinner med annars.
Idéerna finns ju där, men jag har aldrig ro att sätta mig ner och överföra dem på papper.
När man suddat för 3:e gången så skiter man i det.

Men i fredags fick jag en (enligt mig själv) en mycket bra idé.
Jag drog fram en kanvas och började skissa.
Efter en timme tittade jag på reslultatet. Hur såg detta ut?
Jag älskar och hatar tavlan på samma gång.

Ni ska därför få se ett utdrag av tavlan. Den är inte klar än.
En hel del finslipande kvar, som tex händer, fötter och en del muskler som inte är rätt.
Men jag vet inte om den är värd att fortsätta på.
(Den kommer så klart bli i färg senare.)



Därför ber jag er nu att kommentera den.
Vad tycker ni?


  

Kommentarer
Postat av: Tiina

Jag tror den blir asskön om du jobbar konstrasterna mellan personen och bakgrunden, med dova färger/ starka färger. =)

2008-04-25 @ 11:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0