Kvällens sminkning!

Tänkte jag skulle börja lägga upp lite bilder på några sminkningar som inträffar i min vardag.
Kanske något som kan intressera?


image128

I och med jag är skolad på Makeupstudion, så använder jag nästan bara deras grjejer!
Något som jag verkligen kan rekommendera!
Skimmerskuggan i silver som jag lagt över hela locket och globen + under ögat är super!

image129

Och jag som är en sucker för eyeliner har faktiskt, för en gångs skull, skippat den!
Lite stolt över mig själv! Bryta gamla vanor...

image130


Skriv gärna en kommentar och säg vad ni tycker!

Kommentarer
Postat av: Therése

jättefint!! verkligen!!

2008-04-07 @ 17:24:10
URL: http://fakelashes.blogg.se
Postat av: S

Jättefint tonat och färgerna samspelar fint. Det hade varit bra dock om du lagt en ljusare/äggskalsfärgad penna på ögonbandet. Ögonen ser trötta och rödsprängda ut.

2008-04-25 @ 10:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0