Metal-blogg?

Finns det ingen sådann?
Jag tycker det finns så himla många andra bloggar om sååå mycket annat, men ingen metal/hårdrocks blogg i sikte...

Var inne och snurrade en runda på bloggtoppen.se för att försöka hitta några nya intressanta bloggar att kika på.
Men jag blev minst sagt besviken!
De bloggar som låg i toppen var ju helt värdelösa!
De handlar inte om mycket annat än vad jag skriver här och jag skriver för min egen skull... Lite som dagboks terapi typ. 
Men dessa bloggare skriver om hur förkylda dom är eller att "Nu ska jag gå ut med hunden." och så är det 3000 besökare om dagen!
Hur är detta möjligt?!

Jag trodde ju bloggvärlden var något värdefullt.
Där du kunde finna intressanta människor i värld med fria åsikter.
Jag söker också oftast efter foto-bloggar, men hittar oftast bara några nybörjaramatörer som lägger ut bilder på duschen med texten: "Nu ska jag gå och duscha"
Helt ärligt!

Var finns konstnärerna?!
Var finns de riktiga skribenterna?

Jag fortsätter leta i mörkret med ficklampa...


Ett roligt klipp från Wacken, Tyskland. 
Som får några Metalheads att le lite i alla fall...


 

Kommentarer
Postat av: bobbo

fixa lastfm !!! där finns massa metalheads. som gör sina egna tracklist osv osv. och bloggar. tom jag o bloggat 1 gång där.. ;)

2008-04-14 @ 18:24:56
Postat av: inthemake

hihi har letat efter samma sak, men hittar heller ingen bra, däremot kan jag tipsa om en kul blogg med alternativa kläder ENJOY!

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.701222

2008-04-25 @ 14:49:06
URL: http://inthemake.blogg.se
Postat av: Lellky

hahaha

2008-08-09 @ 02:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0