Ny bil?

Jag som har så mycket fritid på mina händer tänker ju mycket också.
Jag har haft många funderingar kring att köpa ny bil.
Är det ett smart drag?
Bilen som jag äger idag är ju så klart bra.
Dock inte lika bra som den jag hade kunnat äga... Om man säger så!
Philip har så högflygande tankar om att vi ska köpa oss en Mustang GT.
Men saken är den att jag vill ha råd att KÖRA min bil när jag väl köpt den!
Fast det tycker inte han... Han vill puttta den överallt.
Så det är ingen idé att prata bilköp med Philip längre
.

Jag har fastnat lite för några småbilar.
Typ som den nya Honda Civic och Volvo C30.
Den bilen jag har idag är aningens stor för vad jag behöver.
(Fast det säger man ju inte när man varit på Ikea och lastat hela skiten full!)

Jag var inne på Volvo's hemsida och kikade på deras nya koncept med mönsterfilm på bilen.
Att man kan välja olika mönster eller motiv på din bil.
Detta är ju inte en dag försent!
Jag har längtat efter detta sen jag var 5!
Att ingen har tyckt att detta skulle vara en rolig idé förrän nu, förstår jag inte.

Det var några mönster som föll mig i smaken.
Man behöver ju inte göra västa hippibilen, ska ändå ge ca. 200.000:- för skiten och jag ska ha den LÄNGE!
Vill inte köra rundor i vad som helst när jag är 40...


Så detta kom jag fram till:

image143 Fjärilar?

image144Stilrent?



Älskade båda modellerna väldigt mycket!

Annars är det Honda civic då.
Väldigt annorlunda modell faktiskt.
Antingen hatar du eller älskar den... typ.

image145





Mycket att fundera över...
Jag får väl återkomma när jag väl bestämt mig!





Denna kanske?


image146


Har du några tips eller råd?
Hör av dig!

Kommentarer
Postat av: Ewie

min drömbil är en peugoet 207cc

2008-04-10 @ 15:52:45
URL: http://ewiiie.blogg.se
Postat av: Designa din blogg - För dig som vill ha hjälp med bloggdesignen

Jag var inne och kikade på det där med.. och jag måste säga att det är sjukt skoj att sitta och leka med designen till nya C30..=)

2008-04-10 @ 15:55:21
URL: http://www.designadinblogg.se
Postat av: Schlooken

Kallar du helt ärligt den där volvons tak och kjolpartislackering STILREN?
Good lord.
Civicen är ju helt klart en mycket roligare bil än C30, både utseendemässigt och prestanda...
Dessutom ska volvo inte bygga småbilar ;)

Köp en Renault Clio V6. Då blir jag glad :)

2008-04-10 @ 18:17:59
Postat av: angelica

Hejsan ! Ser att du är makeup artist :) Jag ska också bli det efter jag tagit studenten. tänkte om du har lust att tipsa om någon bra skola, vilken har du gått på? kramar

2008-04-11 @ 23:40:59
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0