oh, its heartache every moment.

Näää... det är inte så dramatiskt som det låter!
Tycker bara om textraden i HIM's låt "Heartache very moment".
Tragiskt men ack så vackert.

Har kommit hem efter en hård dag på jobbet.
Svettig genom alla kläderna, så jag mer eller mindre sprang in i duschen när jag kom innanför dörren.
(Var dock tvungen att hoppa över katten först!)
Nu är jag samlad och lugn igen.

Jag tittar på min almenacka. Totalt sönderskriven.
Det händer så mycket att jag nästan inte hinner med.
Jag har inte haft något att göra på 2 månader men nu, helt plötsligt, är jag uppbokad varje dag!
Är det inte sminkningar är det jobb eller fotograferingar.
Allt detta är så klart superkul!
Och jag kan höra mig själv muttra för en månad sen:
- Jag hatar att inte ha något att göra.... *mutter mutter*

Så jag borde inte klaga eller hur?!
Men jag får en liten klump i magen när jag ser saker stapla sig framför mina ögon.
Hur ska jag hinna med?
Sen åker jag aldrig och gör ett skitjobb... Utan har en person bokat mig för att dom gillar mig så ska jag göra mitt yttersta och inget annat!

Dock vet jag inte hur min sommar ser ut.
Jag hade ju lovat mig själv att ha en lugn sommar med mycket strandbesök!
Men det for i stöpet när Jessica gav mig ett erbjudande som skrek:
-"PENGAR!"
Så var det kört...
Dock kommer jag väl uppleva fler sommrar i mitt liv.
Det var mååånga år sen jag hade "sommarlov" och slappna av.
Slappna av in i själen.
Men jag är ju ung och full av energi, right?

Man får väl ta en dag i taget helt enkelt...





image167

En lugn sommardag i skogen.


(foto taget av mig!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0