Shopping!

Nu när man äntligen har en lite  summa över på kontot efter löningen tänkte jag sätta lite sprätt på dem, och denna gången på mig själv!
Jag har inte köpt mycket nytt sen jag började skolan i höstas.
Har mer eller mindre gått på tomgång och vänt varenda slant.
Men nu har affärerna gått bättre och bättre.
Och nu äntligen kan jag unna mig själv något riktigt fint!

För en gångs skull tänke jag beställa lite saker från olika nätbutiker.
Inget som jag vanligen gör. Jag är sån som måste prova plagget först osv.
Men så var jag inne på en brittisk klädsajt och hittade massor med fina saker!
Kunde bara inte hålla mig!

Så det blev detta:

image184  image185

image186


Och ett par sådanna här snyggingar!

image187

Jag längtar tills dom kommer!
ojoj, va fin man kommer bli!

Kommentarer
Postat av: Therese Isacson

Hej! Roligt att jag hittade till din sida! Går just nu en makeupartistutbildning på Makeupstudion i Stockholm. Kul att se vad som hänt sen för tidigare elever :)Måste också passa på att fråga var du beställt den rosa tröjan från? Den var klockren! Mvh Therese

2008-05-01 @ 23:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0