Solen var framme - Kameran åkte fram!

Det var underbart väder i fredags.
Solen sken och man kände solen i nacken.
Men vad som gjorde det sådannt fint fotoväder var diset.
Även om det var strålande sol såg du inte mer än 100 meter framför dig.
Vilket gjorde snygga effekter så klart!
Så jag packa in mig själv, kameran och en liten Philip i bilen och sen bar det av.

Jag hade tidigare på dagen kört förbi några helt underbara träd på väg till Abbekås, så det var dit vi begav oss.
Och vi hittade nog mer än vad jag kunde tänka mig!

Jag och Philip är STORA fans av Pan's Labyrint. (Filmen...Någon?)
Och när vi såg trädet kunde vi inte förstå vad vi såg!

image147



Helt fantastiskt!

Jag kunde inte slita mig från det vackra trädet.
Jag ville ta med det hem och sätta i trädgården.
Så jag kunde stirra på det för evigt!
Det kändes som om det hade så himla mycket att berätta...
Och jag ville bara lyssna.

   

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hejsan!
Vilket vackert träd. Man ser ju massa saker i det. som att titta på moln där man föreställer sig saker.
Ha en skön dag!

2008-04-14 @ 10:53:40
URL: http://kattis11.blogg.se
Postat av: dooh

Pans labyrinth är fab! Och det var verkligen ett kickass träd!

2008-04-14 @ 15:23:39
URL: http://dooh.bitterfitta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0