Tyck och tänk om kläder!

Kläder är ju något som man aldrig kan vara utan... som tur är!
Det finns alldeles för många fina plagg där ute som inte får hänga ensamma på någon jävla klädhängare!

Var inne på en av mina nya favoritsidor, Eliteladies.se, och tittade.
Hittar alltid något nytt som jag vill ha där!
Denna gången var det:

 

Jag älskar skolflick-fetischen!


När man är inne på sådanna sidor och tittar kan man ju inte låta bli att titta på modellen också.
Det är ju ganska avgörande hur modellen bär upp plagget, hur tittaren ska få bästa responsen av plagget.
Vilket till min stora fasa ser detta kortet!

 
Enligt mig är denna tjen inte bara smal, hon är undernärd!

Kolla hennes höftben och revben!
Jag är inte sån annars. Jag tycker Victoria Beckham har snygg figur och lägger inte mig i hennes buisness.
Och modeller som är smala är ju det vackraste som finns. Har väl lite fobi när det kommer till lovehandles och sånt...
Men detta är ju för allmänheten att se!
Det är något sänder ju ut fel signaler.
Jag själv blir bara spyfärdig... Mår riktigt illa!

Kommentarer
Postat av: Simon

Smal men inte undernärd. Lär dig din anatomi :)

Blir det någon skolflicksuniform då? ;)

2008-04-16 @ 14:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0