Vackert.

Nu med så mycket tid på mina händer satt jag igår och snurrade rundor på Deviantart.com.
Det är ett community där man lägger upp sin konst.

Man kan spara varandras konstverk som favoriter eller skriva någon fint.
Det finns allt mellan himmel och jord där.
Allt från nybörjare, amatörerna till riktiga proffs.
Och det är fritt att lägga upp vad som helst, det du vill kalla konst.
(Ibland ka man ramla över saker man jag mest tycker är sjukt, men vissa kallar konst...)

Jag lägger mestadells bara upp foton, men många lägger upp skisser eller olika konstverk.
Men igår hittade jag en kille som jag fastade för!
Han har bara fotat kvinnor av olika slag och varje kort är så underbart.
Först fastnade jag för sminket på modellerna, men sen när jag tittade vidare på dom andra korten så blev det bara bättre och bättre.



Han kallar sig för LITHIUM PICNIC  och är från USA.
(http://lithiumpicnic.deviantart.com/)


    


Detta är hans senaste verk, men går man bakåt i hans galleri så blir det mer och mer avklätt.
Han har även en fettisch för lack och läder.
Men han är helt klart värd ett litet besök!

Kommentarer
Postat av: Carro

Spänande skall genast ta och kolla in sida.
Ha en bra dag.

2008-04-22 @ 10:12:24
URL: http://carrobarrometer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0