En ledig eftermiddag.

Det är så härligt att få sitta ner i lugn och ro och bläddra igenom alla bloggar som jag inte haft tid att kika på sen... ja, jag vet inte när!
Så mycket folk hinner med på en vecka! Helt otroligt.

Jag sitter just nu och väntar på Philips hemkomst så vi kan åka in till ILVA!
Jag har faktiskt aldrig varit inne där någon gång... Bara drägglat i deras kataloger under mycket lång tid.
Men nu ska jag få uppleva ILVA på riktigt och jag tog den stora plånboken med mig.
(Det är nog bäst...)
Det speciella med ILVA just nu är att det kom en liten katalog hem till mig, angående deras nya möbler. Alla möblerna kommer vara på rabatt INNAN dom kommer i den stora höstkatalogen! Det handlar om 1000:- och uppåt på massor av saker. Plus att dom har en tävling där man kan vinna 25000:- kronor på presentkort och tips och råd av en dansk inredningsdesigner! Inte illa alls...!

Det är knappa månaden kvar till flytten och jag längtar så.
Fjärilar sparkar bakut i magen på mig och jag bara ler inombords.
Så nu har jag inköpt ett köksbord, nu är det bara soffan också...
Har några ställen som jag ska kika på, fått tips från höger och vänster så det är bara att sätta igång och titta på allt.
Det måste ju vara värt det?
Så klart kommer jag besöka ILVA och IKEA men också lite lokala ställen som kanske kan ge mig något annorlunda som passar just mig.
Jag vill ju verklgen inte skaffa mig någon IKEA-villa men vissa saker som dom har är inte helt fel...
Dock ska det ju blandas upp med lite extra tjusiga saker, så som en gigantiskt ljuskrona med stenar och hela kittet som jag har spanat in. Den ska bli så fin i mitt kök!
(Och mamma kan klaga hur mycket hon vill på hur galen jag är som sätter lampor i köket som måste putsas med tanke på allt matfett som finns i ett kök. Lugn morsan! Det löser sig!)



Kommentarer
Postat av: Anonym

lottas möbeldesign mellan silvan och heleneholmsgymnasiet, bredvid myrorna o friskis & svettis, har kanon fina soffor till kanonbra priser.

tips tips!!

2008-08-21 @ 18:44:25
URL: http://vision400.blogg.se/
Postat av: inthemake

Det är ju halva nöjet med att flytta...;) att få inreda & köpa lite nytt!! Kul...

2008-08-22 @ 08:53:54
URL: http://inthemake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0