en svunnen tid

Med 2 vanliga jobb på dagtid har jag nu tagit på mig att jobba på Malmöfestivalen detta året.
Det innebär att jag böjar jobba som vanligt vid halv 9 och sen vid 19 på kvällen kör jag direkt till Malmö och är inte hemma förrän 1, halv 2.
Det börjar kännas... Men som tur är inträffar ju Malmöfestivalen bara en gång om året.
Och det är nog tur!

För när jag väl kommer hem är det horisontellt läge som gäller och försöka sova varenda minut jag kan!
För jag lär ju behöva det.
Att bo i bilen är ett nytt uttryck för mig, för det gör jag just nu bokstavligen!
Byta om till dom olika jobben i bilen på väg någon annanstans. Helst ska det ligger massa skivor överallt och lite godispapper. (Äter så himla nyttigt just nu...)

Så jag hoppas att jag snart har tid att skriva igen... Saknar det så himla mycket!
Om inte annat när festivalen är över!

Kommentarer
Postat av: inthemake

Åh, slit inte ut dig...men det går alltid att lägga in en extraväxel, när man vet att det inte är för evigt ;)

2008-08-18 @ 11:08:33
URL: http://inthemake.blogg.se/
Postat av: Therese

Till inthemake:

Tack för att du tänker på mig!

Och hoppas kroppen håller veckan ut, sen blir det spa!

2008-08-19 @ 09:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0