Favorit i repris

Jag blir så glad av dessa gröna nyanser.
Dom flyter så vackert och smidigt tillsammans.
Och just ikväll ska jag bära en svart/vit klänning till en bröllopsmiddag, och jag tyckte det skulle passa så vackert med lite grönt. Det hade blivit så färglöst annars. Kanske passa på medans man fortfarande är brun, så jag kan använda sådanna klara färger. När solbrännan försvinner så återgår sminket till naturliga bruna nyanser och möjligen lite svart.
Jättetråkigt...
Något jag kanske borde ändra på.
Våga mer.
Med tanke på hur lite färger det finns i höstkollektionen så borde man ju kompensera upp med färg i sminket.
Egentligen...
Lite väl mesig kanske för att våga...?



 

 

Kommentarer
Postat av: inthemake

Det var suuupersnyggt!

2008-08-02 @ 17:57:03
URL: http://inthemake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0