Fullt ös på Big Bowl igår!

Två nära vänner till mig och medlemmar i vårt "gäng" ska resa till Norge under 5 månaders tid.
Dom gillade visst idéen att rensa fisk och bo där det är 20 minusgrader...
Det är en vecka kvar tills dom åker och därför gick vi ha en sista "Girls Night Out" med gänget!
(Ironin i detta är att det är bara jag som är tjej i vårt gäng... Men jag känner mig inte ensam!)
Så vi åkte till Malmö och Big Bowl till en början.
Det dracks flera Lennart (Xante + Lime + Sprite) innan spelet skulle börja, vilket kan ge olika resultat.
För mig gick det bättre!
Ju fler Lennart det fanns i kroppen desto bättre gick det. 
Resultatet på dom andra var annorlunda...
Efter en timmes hålligång, packa vi in oss i bilen och åkte till Möllan och L'Angelo, hårdrocksbaren.
Med ännu mera Lennart och öl till härlig hårdrocksgung var det härlig stämning och alla var lyckliga!
En kväll vi aldrig skulle glömma.

Ha det nu så underbart I svinkalla Norge, så ses vi när ni kommer hem!
Och glöm inte: Mer Lennart åt folket!

   

Kommentarer
Postat av: Bobbo

så ser en strike post ut!!! önskar dom 2 Asen lycka till i norge, och vi hälsar lennart hjärtligt till gänget.

2008-08-02 @ 16:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0