Happy news!

Jag är ledig i helgen!
Och igår när vi äntligen sågs, Jonte, Vicke och vi, bestämde vi oss för en röjarkväll i Malmö på lördag.
Vi har inte setts sen Hultsfred och det ska bli så himla roligt att få ses igen under renare omständigheter.
Det blir i alla fall Lennart för hela slanten!

Det är så många vänner som jag vill träffa men aldrig hinner.
Jag har så dåligt samvete för att jag inte tar mig tid att ringa till folk och höra hur det är med dem.
(Jag är ingen "telefon-människa" heller... Telefoner skrämmer mig...)
Så det blir oftast svårt att hålla kontakten.

Snart ska det väl blir ordning på mitt liv också, och då ska saker och ting bli bättre.
(Inbillar jag mig i alla fall...)
Håll ut!



Kommentarer
Postat av: rocketqueen

Åh, jag vet! Jag tror jämt att det är jag som är så elak och aldrig ringer till folk, men sedan inser jag att de ju känner likadant och inte ringer superofta heller. Första minuterna av samtalen spenderas alltså med att förklara vad man gjort och varför man inte pallat ringa! Fast... inte så länge nuförtiden, nu vet alla vännerna och jag hur det är, så man bara skrattar lite och kollar läget istället!

2008-08-24 @ 20:46:13
URL: http://rocketqueens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0