Irritation på hög nivå.

Jobbet rullar på som vanligt...
Som en sak som jag hade lömt inom detta yrket var alla dessa barn!
Jag är så van vid att jobba med någorlunda vuxna människor, så jag har nog glömt hur man ska göra med jobbiga ungar.
Nu i turisttider är det ännu värre... Dom blir bara mer bortskämda ju längre bort dom har kommit ifrån.
Typ som tyska ungar är gnälliga som fan, men franska ungar är värre osv.
Jag kan inte förstå hur föräldrarna pallar med en unge som inte äter 95% av all mat som serveras.
Utan alltid ska få som dom vill, och oftast det dyrare.
Vår mat är inte billig, det vet jag, så därför kan min hjärna inte begripa hur man kan betala ännu mer för att ungen ska ha kyckling på sina mackor istället för ost.
Nä, för dom äter INTE ost!

Jag själv är inte alls kräsen.
Jag har ju, som många andra, ett visst urval som jag väljer gärna att äta något annat om det serveras, men skulle aldrig skippa en måltid pga av det är något som jag inte tycker om 100%.
Mat är ju gott!
Varför ser inte barn det!
Och jag tror ju att föräldrarna gör inte saken bättre genom att alltid hitta alternativ till all mat.
Det är bara att äta upp grönsakerna och där med basta!

Kommentarer
Postat av: inthemake

Waaahhh va jobbigt...själv är jag begåvad med en helt underbar son som äter precis ALLT...och då menaj jag allt...tonåring som han är slinker det in både det ena & det andra eftersom ha är konstant hungrig hahahaha

2008-08-10 @ 10:17:02
URL: http://inthemake.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du inte komma in till malmö nån dag så kan vi leka? :)

2008-08-11 @ 15:21:32
URL: http://vision400.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0