Konsten att tömma bankontot på ILVA.

Ja... det är inte riktigt tomt än, men det är på god väg.
Jag blev så lyrisk när jag spatserade rundor på ILVA idag att jag tappade nästan andan!
Jag som älskar heminredning och allt vad det har med det att göra, så var jag i himmelriket.
En lampa blev inköpt i alla fall. (eller än så länge får man nog säga...)
Philip hittade en lampa som han förälskade sig i, men det får blir vid nästa lön känner jag.
Det är ju inga billiga saker precis.

Och vi kollar även på soffor där.
Gissa vad vi ska önska oss i julklapp?

Denna lampan köpte jag!



Denna vill Philip köpa till vårt vardagsrum:



Soffan som vi spande på:
(Dock ska vi ha 2st 2½:or, där den ena har schäslong.)


Denna mattan ska infinna sig i vårt sovrum.
Lite småporrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0