Nervös inför kommande sminkkväll.

På måndag ska jag ha en sminkkväll för 11st tjejer.
Och jag är faktiskt lite nervös... eller ganska mycket nervös...
Det är ett tag sen jag förklarade hur jag sminkade folk med termer!
När någon frågar: Varför gör du så?
Då ska jag ju jag ha ett bra svar på det, eller hur?
Det är sånt som försvinner efter hand då man gör allt på ren vana.
Foundation ska se ut så i den tonen - DÄRFÖR!
Känns inte som något tillfredställande svar kanske...

Usch, hur ska det här gå?
Håll tummarna för mig!



Det här är jag som sminkar en tjej inför en fotografering.

Kommentarer
Postat av: rocketqueen

Håller tummarna, det kommer att gå klockrent! Det vet du!



Haha, ja dig såg jag inte, det var en snurrig kväll! ;D

2008-08-24 @ 20:43:41
URL: http://rocketqueens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0