You finally had the nooodle dream!

Nää.. jag drömmer inte värst ofta om nudlar, bara en lite  parantes.

Jag skulle ju gå på ILVA igår!
Men när jag och Philip var på banken för att göra våra konton redo för en omgång på ILVA, så stötte vi på Janne.
Han skulle med tåget in till Malmö för att se Flogging Molly på Stortorget.
Något vi också egentligen hade planerat att se, men strunta i det i med vi redan har sett dom en gång.
Plus att vi vill ju se Flogging tillsammans med Jonte och Vicke. Det är standard.
Ingen irish utan dom två.
Janne bestämde sig iaf att åka med oss till malmö, så han slapp sitta och störa sig på folk på tåget.
Väl inne i Malmö ringde vi Jonte och Vicke, och mycket riktigt stod dom på stortorget och drack Guinnes och väntade på Flogging. Den saken var klar, det blir ILVA en annan dag!
En superbra konsert med mosh(!) och "polsk technodans ala Hultsfred" blev kvällen riktigt rolig!
Kanske roligare än rea på ILVA?
kanske tveksamt, men roligt hade vi i alla fall...


  

Kommentarer
Postat av: rocketqueen

Ojooooj, moshen och allt! Var inte där faktiskt...

2008-08-24 @ 20:48:37
URL: http://rocketqueens.blogg.se/
Postat av: Sofie "soffan"

"polsk technodans ala Hultsfred".. OOh I remember that one :D Den jag aldrig lärde mig :p Saknar er skånefisar.. men snart flyttar ni, och snart kommer vi!! :D

2008-08-25 @ 19:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0