Här har det varit tyst ett tag...

Sånt som tyvärr händer ibland...
Jag har har haft så fullt upp med att trycka mina första egna affischer som jag ska ut och sätta upp idag!
Så spännande!
Det tog mig lång tid innan jag fick vad jag ville ha och tryckte alla färger var okej.
Men till sist var lilla fröken nöjd och glad och godkände affischerna.
Fick en hel massa upptryckta i både A3 och A4 så dom kan passa överallt!
Jag tror killarna på reklambtrån var lite trötta och griniga på mig att jag aldrig blev nöjd, men dom höll också med att slutresultaet var absolut det bästa alternativet.
Så passar jag ju på att komma med kommentaren: "Vad var det jag sa...!"
Och le lite nöjt för mig själv.
Jag tyckte även att dom kunde gå sig en kurs i färglära... För man blandar inte vissa färger tillsammans. Det är bara så!
Och definitivt inte på en affisch!
Jaja... Nu ska vi inte älta mer om det, för jag är glad och nöjd i alla fall!

Förutom att jag har haft fullt upp över öronen, så har mina ögonlock strejkat.
Låter kanske udda, och jag var lika beskymrad och chockad.
Mina ögonlock har torkat ut!
Antagligen i den kalla decembertid som råder, men jag har aldrig varit med om det innan!
Dom är torra som asplöv!
Så jag har kurat dom med att hålla sminket på avstånd och massa oljor och feta krämer, men med måtta för jag behöver inte ha finnar i resten av fejset bara för det.
Det har börjat mjukna upp men det gäller att inte missa en dag för då går det snabbt tillbaka till "sviskon-mode" igen.
Så jag får väl satsa mer på läppstift och glans denna veckan känner jag.
Vilket är lite roligt, inget jag brukar trixa med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0