Mini julafton!

Det var en underbar dag igår!
Jag fick massor av paket och det är inte ens julafton!

Jag var en av de två lyckliga vinnarna som fick ett nagellack från China Glaze - Emerald sparkle från One inch nails!
Tack Sofia!
Det är så vackert!




Sen ovenpå allt detta kom mitt paket med julläsning!
Att beställa böcker från Adlibris är ett sant nöje.
Det är billigt och frakten är gratis.
Sen tar det max 2-3 dagar så kan man hämta dom!
Helt underbart för oss bokslukare.



Först beställde jag två böcker av en av mina favoritförfattare.
Eller jag kanske inte kan säga så än, jag har ju bara läst en bok av honom än så länge! ("Hanteringen av odöda")
Den var så ruskigt bra, så jag måste fortsätta.
Så "Låt den rätta komma in" och "Pappersväggar" av John Ajvide Lindqvist.


Den andra boken är lite av en chansning.
Det är en ny författarinnan från Stockholm som heter Yesim Bilgic.
Hon skriver psykologiska skräckromaner, vilket är mycket välkommet i min bokhylla!
Inte nog med att innehållet i boken kommer vara lysanade så är omslaget mycket coolt och påkostat.
Det är nämligen en holografisk bild på framsidan som gör boken extra intressant.
Jag älskar "snygga" böcker. Jag hade lätt kunnat köpa en bok baserat på hur den ser ut!

  



Jag återkommer med recensioner senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0