Bilderna från Studion!

Nu har jag fått bilderna från Billy som vi tog i studion häromdagen!
Jag hade hoppats på att det skulle bli fler bilder... Men vi får försöka med ett annat tema nästa gång!
Detta var ju inte riktigt skapat efter oss.






De första bilderna vi tog var på mig och Philip.
Där vi även har målat på varandra...

 






Sen målade vi Philip vit. Bilden blev väldigt effektfull, vilket jag gillar!






Motljus blev nästa tema!
Både för mig och Philip.  Jag verkligen älskar sådanna bilder med mycket motljus!
Mycket effektfullt!
Och det ser så snyggt ut mot mitt röda hår.


 



Kommentarer är alltid välkomna!

Kommentarer
Postat av: bobbo

benig hand! mohahah

2008-02-28 @ 20:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0