Chopp Chopp!

Jag har en historia av att alltid ha långt hår...
Det har följt mig i alla dessa år och det blir bara längre och längre...
För jag är inte den som klipper mig var 6:e vecka precis! Inte ekonomiskt för 5 öre!

Så igår morse grabba jag tar i saxen och började klippa...
Nu har det försvunnit cirka 15-20cm av min lockar! Nästan som man saknar det... Eller inte!
Jag var SÅÅÅ trött på det!
Det bara hängde där och gjorde mindre nytta... Det var så långt och tungt så man kunde inte göra nåtgot med det. Nä.. nu har jag bestämt mig och det finns inget jag kan göra åt det nu.

Förresten så växer skiten ut igen inom sinom tid...
Mätte faktiskt en ång hur mycket det växer på en månad, och det var med skrämmande resultat:
2½ cm i månaden!
Och nej... jag göslar inte det!


Men nu skulle det suttit fint med lite färg i håret också...*gnider hakan*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0