Ensamt...

Philip berätta precis att jag ska vara ensam hela helgen!
Han ska jobba...
Suck...
Som om jag inte har tråkigt att andra dagar!
Nu ska jag har extra tråkigt över en helg också!

Dock ska min ena kusin fira sin födelsdag, så jag får väl trösta mig med en god tårta i alla fall.
Förhoppningsvis dyker mina andra kusiner också upp så man kan få träffa dem!
Det är evigheter sen sist!
I alla fall för oss... Det går 10 år mellan vissa av mina vänner träffar sina släktingar.
Men vi gillar faktiskt varandra så vi ses kanske 8-10ggr om året.
Och nu är det länge sen jag träffa dem... för vissa träffa jag på julafton och vissa på min födelsedag!
Det är typ ett halvår sen!
Vi brukar ha väldigt kul ihop i alla fall. Berätta vad som händer i livet!

Nu ska jag gå och hjälpa lillasyster med matten.
Måste börja rota i det dammiga arkivet där algerbra och sånt där kul ska finnas!
Dock har jag överraskat mig själv att jag kommer ihåg så mycket som jag gjort!
Jag var alltså uppmärksam i skolan!




Mycket kärlek!

Kommentarer
Postat av: weronica

hoppas du får en bra dag. :)

2008-02-21 @ 11:17:46
URL: http://hedvaalls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0