Ayia Napa!

Härligt!
Om 4½ månad ska jag sätta mig på ett flyg och glömma allt vad kyla och regn innebär!
Den 19 maj åker jag till Ayia Napa!
Det ska bli ofattbart skönt!

Nu är jag ju en liten bortskämd liten unge så det ligger till så här:
Mamma... lilla mamma fyller 50 och hon har planerat att vi skulle åka någonstans tillsammans, hela familjen.
Och hon har haft sina idéer!
Först skulle vi åka till någon förbannat kallt land och rida islandhästar i en vecka!
Jag kan hålla med om att hästar kan vara mysigt i 1-2 dagar.. Men vi som inte är vana får SKAVSÅR!
Som tur var gav hon upp den idéen... Och bestämde sig för att åka någonstans varmt.
Allternativen har pendlat allt från grekland - Italien - turkiet.
Men nu hade hon hittat vad hon letade efter, vilket jag fortfarande inte smällt, på Cypern.
Jag ska i och för sig inte klaga för det är hon som ville bjuda på resan!
Så jag ska bara följa med och njuta allt vad jag kan!

Hon har till och med varit så underbar så hon fixa en egen lägenhet till mig och Philip! Vi bor i samma hus men inte i samma lägenhet. Dock lovade vi att ta Fanny hos oss någon kväll... hehe!
Stackars Fanny! Hon kommer flytta mellan rummen varje dag! haha!

Så nu börjar planerna för resan!
Något jag måste göra är att gå och sola! För jag som är så vit är det döds dömt att åka utomlands utan att ha en liten nyans på kroppen!
Så jag, mamma o Fanny ska gå och sola 5-6 gånger innan vi åker. Annars kommer man inte kunna njuta av resan. Åka ner och bränna sig första dagen och sen inte kunna vistas i solen resten av veckan känns ju ytterst onödigt!

Tur att man börja träna nu så kommer man se snygg ut också när man åker ner!
Platt mage och ett par snygga ben är beställda inför maj månad! haha!

Jag har redan börjat kolla lite på kläder som jag vill ha med mig...
Köpa ett par solglasögon?
Spara pengar ska jag också... Massa shopping!



Ojoj... va underbart det ska bli!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0