Carolina Gynning... Ett nötskal!

Jag kunde inte låta bli att titta på Caolina Gynnings nya program.
Jag är alltid skeptiskt när det gäller sådanna program där pumpade blondiner ska ha sitt ett program.
Som till exempel Anna Nicole skulle ha sin show, hur bra gick det?
Eller Playboy Mansion?!
Enligt mig är det 99% slöseri med programtid! Hellre tittar jag på Dr.Phil!
Men nu skulle jag ge Carolina Gynning en chans i med det är så många som uppenbarligen gillade hennes program... Och jag kom fram till detta:

1. Hon ÄR uppumpad och enormt blondin-dum!
2. Hon är pinsam
3. En fråga som jag hela tiden fråga mig: Vad handlar programmet EGENTLIGEN OM!?!
4. Kvinnan har aldrig sett en förlossning innan... Det säger en del i mina ögon.
5. Jag kan inte riktigt bestämma mig om hon leker dum och är egentligen smart eller hon ÄR bara dum!

Så teorin att hon är en skåning som kör sitt eget race?
Nja... det gör hon ju på sätt och vis... Men inte med heder i min ögon!
Leka dum i TV har ganska många gjort innan henne...

Så Carolina Gynning är fortfarande lika blond i mina ögon som förut...



Kommentarer
Postat av: Cissi

hon är ganska rolig, dock endast för att hon är så sjukt dum. ;D

2008-01-22 @ 11:19:08
URL: http://ceciliakaye.blogg.se
Postat av: Sara

Sett en förlossning i verkliga livet har väl inte alltför många som inte själv har barn sett? Jag har då rakt inte sett någon äkta förlossning innan!

2008-01-22 @ 11:23:26
URL: http://berlan.blogg.se
Postat av: Mia

Tycker hon är klockren och rolig ja..sen att hon är lite dum, det är ju det som gör henne rolig :-D

2008-01-22 @ 11:24:26
URL: http://mariat80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0