Filminspelning & Spawn!

Hela veckan lång har jag rest många mil för att komma vidare på den spännande fortsättningen på filmen.
Det går riktigt bra nu!
Alla vet vad som ska göras och stämningen på settet är underbar!
Alla har liksom funnit sin plats och man vet hur man ska ta männsikor.
De är lite udda dom där filmmänniskorna... lite grann som de sa om esteterna... fast värre...!

För de första är dom ju vegetarianer allihopa! Så all mat som serveras vegetariskt.
Inte för jag har nått emot vegomat men det märks helt klart att man har mycket mindre energi.

Sen tycker dom om sån skum musik... Ibland kommer det in värsta Bethoven på stereon.
Eller så blir det något svenskt... sånt som jag INTE förstår mig på alls!
Men alla är ändå lyckliga och glada för det!

Sen har jag fått hoppa in som lite stand in lite var som. Var "klappa" häromdagen och jag har fått bygga lite sett från och till... Ganska roligt att få vara med på fler saker. Man känner sig mer som "en i gänget" liksom... hehe!

Men nu var det slut för denna omgången inspeling. Nästa omgång kommer nog i början på februari. Så då blir det att damma av sminkbagen igen och ge sig av! Saknar dem redan dom små liven...


Något det blivit MASSOR av är Spawn!
Vi fick låna serien av Hasse. Jag visste inte ens om att den fanns en serie... För tidingar har jag ju läst massor!
Men serien är väldigt bra. Den är grymt spännande! 
Dock är den mörk och innehåller massa blod och död. Men man kan inte sluta titta heller!
Spawn är så mörk och mystikt liksom... man vet aldrig vad som händer eller hur han kommer hantera situationer.
Och hans förflutna kommer tillbaka...jaa... rena dramat alltså!
 Det fär så synd om honom också... Allt blir hemskt och han är olycklig.
Allting är tragiskt men välsigt spännande.
Philip o jag har redan sett 2 säsonger av 4! Det gör mig ledsen för sen är det slut!
Det är en sån serie, som typ Sex and the City, som aldrig ska ta slut! För det finns så mycket att berätta!
Men jag får väl snällt nöja mig med vad jag får och njuta så länge jag kan...!
Det bästa med serien är nog att både jag o Philip blir så ritsugna!
Vi sitter i timmar efterår o ritar vad vi sett eller intryck! bra inspiration!



SPAWN!



   

Kommentarer
Postat av: Jessica

Mitt förflutna kommer tillbaka till mig också..inte skoj, inte skoj...=P Hihi...

2008-01-12 @ 02:47:28
URL: http://lilllili.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0