Lite ny musik!

Jag fick lite ny musik av Jonte häromdagen.
Fick först en låt... sen ville jag bara höra mer!
Musiken är så underlig så den blir bra! Typ som System of a down!
Det är väl egentligen inte musik... Men det ÄR bra!
Det först nu när jag nästan hört hela albumet så det lite mer normalt, och så jävla bra!
Avenged Sevenfold heter bandet och ni bör höra deras låt Scream!

http://www.youtube.com/watch?v=IMtZFw272GU

Den första låten som jag hörde var ju "A little piece of heaven". Och den är skum...!
Fast på något bra vis förståss...!

Jag håller helt klart med Jonte att tanken på att få se dessa på Hultsfred skulle vara helt ultimat!
Jag kan redan se publiken! helt galen!
Det är sån musik som får igång folk... Typ som Flogging Molly i fjol! Det var något masgiskt över den folkmassan!
Och jag tror inte det bara var att de rökt på innan! haha!



Detta ger mig gåshud och då får det toppbetyg från mig!


image60


Ps. Kolla killarna! Det finns fan duktig på potensial i dem alla! mums! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0