Mys - pys - dag med Simon

Nu när man har så mycket att göra så har man tid att träffa vännerna igen!
Igår skulle jag egentligen göra stadens gator oroliga med Jessica, men hon övergav mig!
Så Simon ställde upp som moraliskt stöd när jag skulle gå på Elgiganten och hitta någon fint att köpa för mitt presentkort som jag fick i födelsedagspresent.
Det blev ett strykjärn! kanske inget att hurra för... Men det kommer väl till pass om inte annat!
Det var till och med lila! Kunde det bli mer passande... jaa... det kudne varit svart... men man kan inte få allt!
Efter detta handla vi lite mat och åkte hem till mig för att hämta massa filmer som fått låna av Hasse.
Han bara kastar kultur över mig så jag knappt hinner med! Men jag ska hinna se 3 hela serier och två filmer innan han åker till Nya Zeeland. Det kommer helt klart bli tufft!
Sen när vi ätit och kommit underfund med att alla filmerna som jag lånat var från Japan och kunde ju så klart inte ses på nån jävla vanlig DVD från Sverige. Så då gav vi upp...
Vi trasta ner på stan och gick på systemet. Där fick jag för första gången visa leg!
Så jag kunde ju inte låta bli att kommentera detta för killen i kassan... Elak som jag är!
Och det skulle bli värsta utredningen på VEM som hade sålt sprit till mig innan, UTAN att kolla leg på mig!
opps... jaja... då fick hon i alla fall lite smäll på fingrarna... haha!
Lite ond får man ju vara...

Efter systemet gick vi på koppen och drack Chailatte. Denna gången fick jag den som jag vill ha den!
Den nya ägaraen har nog INGEN aning vad han sysslar med... suck...
Men nu kunde jag njuta av min varma dryck och lärde Simon att dricka te. Inte illa.
Där satt vi och prata om allt mellan himmel och jord. Allt från piercingar/tatueringar till värnplikt och hur man tränar bäst! (just det sistlämnda kommer vi aldrig överrens om!)
Till sist kasta dom ut oss med hull och hår och vi traskade nöjt till bilen.

Kom sedan hem till Philip och pappa som stod redo så vi kunde åka och simma.
En ganska bra dag måste jag säga...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0